dinsdag 17 juli 2012

Verjaardagscandy 17 juli

Op 17 juli word ik 53 jaar en dat is voor mij een reden om een candy weg te geven.
Zoals jullie inmiddels weten zet ik nooit de hele candy neer, alleen een klein deeltje er van.
Het is een mal om een hele mooie bloem mee te maken.
Heb alleen de pen die er bij hoort niet op de foto staan,maar die hoort er ook bij natuurlijk.
En dan uiteraard nog een paar verrassingen er in.
Op 18 juli maak ik de winnaar bekend.


Op deze kaart zie je dat ik hier de bloem heb verwerkt.



Wat moet je er voor doen.
1. Lid worden van mijn blog.
2. Een reactie zetten onder dit artikel.
3. Mijn candy in de zijkant van jouw blog zetten.
en nu mijn volgende punt
4. Maak een kaart naar aanleiding van de volgende sketch.
Het thema moet zijn verjaardag.
Het is mijn eigen sketch, heb hem al een paar keer gezien en iedere keer vindt ik hem heel mooi.
Vandaar deze sketch, ik wil er graag meer van zien.


Je hoeft hem mij niet op te sturen, maar even linken naar jouw blog, onderaan dit artikel kan je dat doen.
Althans daar ga ik een poging op doen of mij dat gaat lukken.
Is mijn eerste keer namelijk, ik ga de blauwe kikker uit proberen.
Jolanda heeft mij daar mee geholpen, dank je wel daarvoor.

Heb je geen blog dan kan je mij de kaart over de mail sturen en dan volger worden.
En een reactie onderaan dit artikel.

Ik kijk voor de prijs alleen naar degene die hier een reactie onder heeft gezet.
Ik hoop dat er aardig wat mee doen, zal veel minder zijn als anders, maar er staat dan ook een mooie prijs tegen over.










101 opmerkingen:

  1. Dames, mijn kaart staat als voorbeeld.
    Ik doe uiteraard niet mee, maar ik wou even zien of het even testen of het werkt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,

    Leuke candy/verjaardagskaart !!
    Zijn de afmetingen verplicht ??
    Ik maak eigenlijk nooit kaarten groter dan 13,5/14 cm.
    Dus hoe streng ben jij met het volgen van de sketch ?

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De maat maakt niet uit, maar ik wil wel de sketch kunnen herkennen..
    Ik heb ieder stukje drie lagen dik, maar dat mag ook nog wel twee lagen dik zijn.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo je bent nog een jonge blom, leuke Candy Marianne, zal eens kijken of er tijd voor heb om mee te doen, mijn zoon en schoondochter komen a.s. woensdag voor 3 maanden over uit Argentinië en daarna gaan we op vakantie, dus ik ben bang dat ik de komende 3 maanden weinig tijd om te fröbelen heb, maar dat vind ik niet erg hoor, we gaan gewoon lekker genieten.

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super candy en de schets is geweldig dus we gaan er mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige sketch, ik ga m'n best doen om er wat leuks van te maken en super leuke candy ook.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Marianne, ik wil graag meedoen hoor.
    Ik ben dol op jouw sketches, die maten erbij vind ik geweldig.
    Het is dus een feestje voor mij om met jouw sketch aan de gang te gaan.
    Je candy komt in de sidebar van mijn blog.
    Wat bedoel je met "zal veel minder zijn als anders", worden de volgers te moe om mee te doen?
    Gisteren haalde mijn kleindochter haar B diploma, ik wist niet dat jij zulke mooie stempels op je blog had staan, jammer ik had ze graag gebruikt. Ze heeft de kaart al, zaterdag is hij te zien op mijn blog, zonder zo'n mooi stempel van jou.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marianne
    Met de sketch heb ik al een mannenkaart gemaakt en dat was al een feestje ik probeer me te doen.Alvast een fijne verjaardag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne,
    het ziet er prima uit hoor en volgens mij klopt alles! Veel suc6 ermee en natuurlijk ben ik van de partij:0) Gelukkig hebben we nog genoeg tijd om een kaart te maken...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De candy staat al op mijn blog en ik ga mijn uiterste best doen om iets moois te maken met de sketch. Het is nog wel even, dus het zou moeten lukken. Fijne dag,
    Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne, dan schelen wij niet zoveel qua leeftijd. Mijn oudste dochter is de 19e jarig, haar vriendje en mijn broer de 20e, dus we hebben veel "kreeftjes" in de familie waar ik graag een kaartje voor zou willen maken. Maar ik vind dit zo'n leuk initiatief van jou .... dus ik ga wel proberen om mee te doen. Lukt het me niet, dan wens ik je alvast een heel fijne verjaardag toe. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga ook proberen om er een leuk kaartje van te maken ,ik vind het idee hartstikke leuk om zo eens een candy weg te geven.
    Marianne 53 een prachtige leeftijd je bent in de bloei van leven.
    Hij staat al in mijn sitebar.
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marianne Ik denk dat ik deze kaart samen met Cindy ga maken ieder zijn eigen creatie natuurlijk. zaterdag eerst even naar Rotterdam naar Harrolds daar hebben ze de Copics voor een super prijs dus daar wil Cindy snuffelen het is voor mij de eerste keer sinds oktober dat ik weer eens mee kan dus ik ga ervan genieten liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo hey...wat een leuk idee.
    ik zal eens kijken of het lukt om hieraan mee te doen. gelukkig heb je ruim van te voren gemeld...hihi.
    succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke candy Marianne, zal kijken of ik er aan toe kom, want we gaan ook nog even tussenuit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke Candy Marianne
    en een hele leuke sketch en een prachtig kaartje, ik ga zeker proberen om mee te doen hoor.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oe wauwie wat een gave candy!
    Sketch vond ik al super, en heb hem pas gemaakt, vind je het goed als ik die kaart link, of zal ik een nieuwe kaart maken, ik hoor het wel.
    Vind het in ieder geval super leuk en doe graag mee!
    Candy staat inmiddels al op mijn blogg hoor;)

    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een leuke candy Marianne heb hem al in de zijbalk van men blog gezet en ga proberen om met de sketch er iets leuks van te maken!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hardstikke leuk zeg, ik doe mee hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne,

    Ik doe graag mee!
    ik volg je al een tijdje en vind je kaarten super!
    ik ga mijn best doen!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne, wat een hele leuke candy geef je weg. En een kaart maken volgens de sketch is super.!! Deze is erg gaaf.Ik ben van de partij hoor.!! Fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoezo minder deelnemers?
    Ik doe weer mee!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Marianne,
    wat een leuk initiatief!
    Ik ga niet meedoen, want die druk kan ik nog niet aan,
    Weet je wat ook leuk is,
    dat wij bijna even jong zijn,
    ik verjaar namelijk 1 augustus,
    groetjes en succes met dit projectje,
    van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee om zo een candy weg te geven, ga zeker proberen mee te doen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke candy, ik zet hem in de zijkant van mijn blog.
    Ik zal proberen een mooie kaart te maken met je prachtige sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card Marianne, love Tilda and those fabulous flowers.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhh wat is deze schitterend.
    Ben er echt weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een mooie kaart geworden Marianne!De bloem is erg mooi.

    Wat een leuk idee om een kaart te maken!
    Ik ga proberen mee te doen.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig dat je ons weer gaat verwennen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Marianne het is super leuk, zowel je candy als de sketch maar dan moet ik helaas afhaken. Bij Tiets doe ik ook nooit mee omdat ik dat allemaal veel te ingewikkeld vind met al die lagen papier en maten....helaas niet aan mij besteed om dat te gaan zitten uitvogelen. Maar er is al aardig gereageerd dus je vrees voor weinig animo is vast niet terecht!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Happy colours for really lovely card Marianne:)
    Fabulous candy,I want to partecipate,so I will create a card for your special day,your birthday:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke manier om een candy weg te geven.
    Prachtige sketch.
    Ik maak zelf altijd kaartjes tussen de 13 en 14 cm.
    Ik ben begonnen aan de sketch en ga me gewoon precies aan de maten houden en dan moet het gewoon goed komen. Ben niet gewend om met zoveel laagjes te werken.
    Hoop bv. volgende week mijn creatie te kunnen linken

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marianne,

    Wat een leuke manier om een candy te winnen. Ik ga proberen om op tijd jouw prachtige sketch te gebruiken.

    Lid was ik al en je candy staat zo in mijn sidebar.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk idee, candy en sketch.
    Als je jarig bent moet je trakteren hihi...het is weer iets anders dan taart.
    Ik doe mee en ga je op mijn blog plaatsen en volger ben ik al.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooh, Marianne ik vergeet helemaal te zeggen wat een prachtig kaartje je hebt gemaakt met die oh zo mooie bloemen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke candy Marianne, volger ben ik natuurlijk al en met die sketch ga ik zeker aan de slag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat grappig!! Ik ben 2 dagen eerder jarig en ik word het omgedraaide van jou!! hahahaha. Ik ga proberen een poging te wagen met je sketch, maar wel "Miranda Style"

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marianne

    Ten eerste is je kaartje weer schitterend en ik ga zeker een poging wagen en als het met de kikker niet lukt geef ik een gilletje.

    Fijn weekend en liefsssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuke verjaardagscandy en ik ga zeker meedoen, je hebt weer een mooie sketch gemaakt.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige verjaardags candy, met een mooie schets. Ik ga een kansje wagen.....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Marianne, wat leuk dat we met een van jouw mooie sketches aan de slag kunnen. Heb er zin in! Ga proberen iets moois voor je te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk zo'n candy weggeven als je jarig bent. Meestal hoor je te krijgen hoor haha
    Ik wil graag een kansje wagen en ga eens aan de slag met deze sketch.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Marianne
    Wat een leuk cadeau geef je weg zeg, maar... je moet er inderdaad wel wat voor doen, heel goed! Ik ga zelf ook een kans wagen, want prijsjes zijn wel allemaal wel dol op hihi.
    Ik er deze week eens heel goed voor zitten, want die sketchen van jou zijn altijd erg uitdagend en prachtig als ze klaar zijn!
    Hoop die van mij straks ook hihi. Ga mijn best voor je doen, ga hem zelfs écht naar je opsturen met je verjaardag.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuke candy Marianne, ik ga meteen
    aan de slag.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hoihoi

    dacht maakt ook de kaart en ja er overheen gelezen dat het een verjaardagskaart moest worden, maar we maken gewoon nog een verjaardagskaart hoor

    groetjesssssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke candy ter ere van je verjaardag Marianne. Ik doe graag mee en ga binnenkort met de sketch aan de slag.

    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Marianne,
    Ik zag al een aantal kaartjes voorbij komen in mijn leeslijst die ik erg mooi vind. Wat blijkt nu... is het jouw sketch. Wat leuk. Ik ga meedoen hoor. In vind de sketch helemaal super.
    De datum van je verjaardag zal ik niet snel vergeten mijn dochter is een dagje later jarig.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Was heel leuk om te maken deze sketch :-) Wat een laagjes papier,zeg! Maar ik ben eruit gekomen.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Marianne,

    Jij komt regelmatig bij mij hoppen dus vond ik het zeker nodig om deze kaart te maken. Een heerlijke sketch... ik heb 'm inderdaad 2 laagjes dik gemaakt omdat ik ook de bloem nogeens in 3d heb opgehoogd. Op de foto zie je het niet goed maar in werkelijkheid springt 'ie eruit.

    Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke sketch om mee te werken, ga ik 'm vast nog wel eens gebruiken.
    De kaart staat op mijn blog http://makketrochfolkje.blogspot.nl/2012/06/verjaardagscandy-marianne.html hoop dat je 'm leuk vind.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een superleuke candy Marianne. Leuk idee, die sketch. Het is inderdaad een mooie.
    Je vroeg hoe het gaat, ik ben geopereerd en heb een tijdje in het ziekenhuis gelegen, vandaar dat ik ff *stil* ben geweest. Gaat nu weer rustig aan beter.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuke Candy Marianne...
    en ook een hele gave sketch.... daar gaan we mee aan de slag de komende dagen/week...
    Volger ben ik al een tijdje en dadelijk komt de candy met link in mijn sidebar
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Nou ik heb hem gemaakt hoor Marianne. Het was best een hele klus met al die laagjes en afmetingen. Toch vind ik hem zelf erg leuk geworden en heb er ook met plezier aan gewerkt. Ik hoop natuurlijk dat jij hem ook leuk vindt. Heb er zelfs zo'n leuke tekststempel van jou op gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Je kikker reageert niet. Ik krijg mijn kaart er niet op. Probeer het morgen nog wel een keer en anders kun je hem hier vinden:
    http://jokescreatiehoekje.blogspot.nl/2012/06/time-to-celebrate.html

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Olá Marianne!!!
    Postei seu sorteio no meu blog, vou tentar fazer seu lindo esboço, espero conseguir.
    Beijo, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Waarom ik met deze candy mee wil doen ik denk dat je dat wel weet Marianne.Punt1 ben ik gek op de creaties die je maak punt 2 deel je heel veel met je volgers en punt 3 krijgen we allemaal leuke berichtjes van je terug.Ik wens je een hele fijne verjaardag.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Obrigada pela oportunidade Marianne.
    Postei minha participação.
    Um beijo, feliz semana, fique com DEUS.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik vind het super van jou, en ik hoop dat je een heel leuke verjaardag zal hebben.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Marianne, ik heb net mijn kaart erbij gezet. Ik vind je sketches altijd geweldig en maak ze met veel plezier. Verder vind ik het ontzettend tof dat je elke keer digitale stempels beschikbaar stelt, zomaar voor niets en verder vind ik het altijd heel leuk om berichtjes van je te krijgen. En tenslotte, jouw kaarten zijn stuk voor stuk juweeltjes, ik ben een groot fan van je stijl en je kaarten. Ik wens je alvast een fijne verjaardag! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Marianne, wat verschrikkelijk leuk dat er zoveel mensen geïnspireerd zijn door jouw ontwerp, hij is ook wel heel mooi, maar ook heel bewerkelijk, en geloof het of niet, ik ben er ook aan begonnen,
    ik heb me nog nooit eerder aan zoveel laagjes gewaagd.
    maar hij is bijna af, dus ik ga ook een kansje wagen fijne zondag nog gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Marianne, fiquei em dúvida. A placa redonda do centro tem que ser uma imagem pintada por nós?
    Desculpe, tenho dificuldade na tradução, gostaria de saber.
    Um beijo, feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Marianne.

    Ik heb vandaag het kaartje gepost op mijn blog, gemaakt met je sketch.
    groetjes van je collega DT Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  64. hoi Marianne,

    ga van de week aan de slag met de sketch (erg leuk), trouwens een erg mooie prijs.

    Diana (motormama)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. He Marianne

    Ik heb heel hard mijn best gedaan en hoop dat je je kaart mooi vind.
    Tegen de tijd dat je echt jarig bent, komt hij ook jou kant uit.
    Ik heb hem net geplaatst op je blog. Ben erg benieuwd wat je er van vind.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Marianne, mijn kaartje voor je verjaardag is klaar.Wat een leuke sketch is dat zeg. Heb mijn linkje net geplaatst.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Marianne,

    Ik heb ook een kaartje gemaakt ter ere voor je verjaardag.Maar wat een werk al die laagjes...maar ik zie dat er al veel dames zijn voorgegaan met het maken van een mooie creatie.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hallo Marianne,

    Bedankt voor je leuke berichten op mijn blog. Je ontvangt van mij een Sunshine Award. Deze staat voor je klaar op mijn blog.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oeps ...was het vergeten om de kaart op jouw blog te linken....maar is gedaan nu ....hij staat erbij....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zal het proberen Marianne, maar of het goed genoeg zal lukken is nog de vraag he, maar doe mijn best, heb dit eigenlijk nog nooit gedaan op die manier, dus de duimen gekruist :-)en als ie af zie ik wel hoe ik em upgeloaden op jou blog krijg he
    Groetjes en bedankt voor deze challenge
    Emma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hoi marianne
    natuurlijk alvastg efeliciteerd
    en ik heb ook iets gemaakt voor je!
    gr ineke van meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een leuk idee! Grappig om te lezen dat je 17 juli jarig bent, dat is ook mijn geboortedag!
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oi Marianne!!!

    Fiz seu cartão para participar, achei muito bonito, espero que gostes. Coloquei o seu doce na barra lateral direcionando para o seu blog.

    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hij is klaar, heel leuk om te doen maar wel veel werk al die laagjes,
    Marianne omdat je zoveel leuke dingen op je blog laat zien ,
    waar volgens mij dankbaar gebruik van word gemaakt,
    zou ik deze kaart graag voor je verjaardag naar je toesturen.Groetjes Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoi Marianne,

    Ik heb mijn kaartje voor je verjaardag klaar.
    Het was een geweldig leuke sketch om te maken met al die laagjes.
    Hij staat op mijn blog de link heb ik net geplaatst.
    De candy is super en ik zou daar graag aan mee willen doen.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een leuke candy,en super mooie creaties maak je.Zal kijken of ik nog tijd kan vinden om een kaart te maken.
    Ben wel gelijk volger geworden dan hoef ik niks meer te missen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Marianne wat een leuke verjaardags candy. Daar doe ik graag aan mee,. Ik heb je candy in mijn sidebar gezet.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oeps dacht dat hij al in de zijkant stond, maar niet dus.
    Heb hem er gelijk bij gezet.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Kei leuke sketch, en zeker ook een leuke candy.
    Ga proberen een leuk kaartje van te maken. En voor die candy wil ik wel een gokje wagen.
    Fijne zondag.
    Lieve groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. zoals je inmiddels weet doe ik graag met je candy mee.
    succes het zal vast niet meevallen om tussen al die moois wat te kiezen....wow!!
    wel heel bijzonder hoor?!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  81. hoi marianne..
    mijn kaart staat er op ..
    het is gelukt met hulp van je en een beetje van manlief..
    en nu maar duimen..
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  82. hoi marianne..
    er is iets niet goed gegaan..
    als je op de kaart drukt kom je niet op mijn blog..
    het is kaart 40
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  83. CIAO MARIANNE TI FACCIO I MIEI PIU' SENTITI AUGURI DI UN BELLISSIMO E BUONISSIMO COMPLEANNO, SEGUO SPESSO I TUAI LAVORI CHE TROVO FANTASTICI. MI SONO DIVERTITA A FARE UNA CARD PER TE SPERO CHE TI PIACCIA
    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuk idee. Die sketch is ook geweldig. Net zoals je andere sketches trouwens. Ik heb er ook een kaart mee gemaakt.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een geweldige verjaardagscandy Marianne. Natuurlijk wil ik meedingen en kans maken op deze candy. Ik ben volger, hierbij mijn reactie en heb je candy in mijn bericht geplaatst op mijn blog

    Vandaag heb ik eindelijk de energie om aan de kaart te beginnen en ik heb hem gelijk geplaatst (nr. 47). Prachtige sketch. Super dat de maten erbij stonden.

    Bij deze wil ik je alvast een superverjaardag wensen en nog vele mooie jaren.

    Lieve groet,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hoi Marianne, ook ik heb natuurlijk een kaartje gemaakt voor jou en voor je verjaardagscandy. Leuk om te doen, dat vonden al velen voor mij zag ik!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hallo Marianne.
    Graag wil ik meedoen aan jou candy
    Ik bewonder jou kaarten al hee lang op mijn blog staat nu de pocketkaart vond het heel leuk om te maken en ik vind dit ook een hele mooie schets Ik wens jou alvast een hele mooie verjaardag
    Liefs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Mijn kaartje voor je verjaardagscandy staat er op hoor !!
    Ik beloof niet dat je deze ook écht krijgt haha, want het is natuurlijk niet leuk dat je m al gezien hebt LOL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Marianne

    Ik heb iets verkeerd gedaan nu kan ik dat niet veranderen of de verkeerde verwijderen maar op mijn blog staat de goede
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hoi Marianne
    Ik ben ook volger geworden en ik heb het nu goed gedaan nu kom je bij deze kaart uit
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Marianne je zei dat er een kruisje achter mijn naam staat maar ik kan het niet vinden ik ga steeds naar mijn eigen blog maar ik heb het anders opgelost ik had ook nog een site dus heb ik het zo gedaan
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Leuke manier om deze candy weg te geven Marianne. Je sketch is ook weer super gaaf. Ik hoop dat je m'n kaart leuk vind. Ik weet dat het niet hoeft maar ik stuur em morgen nog met de post naar je toe.
    Fijn weekend en nog een fijnere verjaardag!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Marianne,
    op de eerste plaats natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag op 17 juli. Maak er een fijne dag van.
    Leuk ideetje trouwens om daar meteen een opdrachtje aan te verbinden met een candy als prijsje.
    Ik doe daar heel graag aan mee. Dat is wel het minste wat ik kan doen voor een zo trouwe bezoekster van mijn blog.Ik hoop ook je blog nog lang te mogen bezoeken en hoop natuurlijk dat ik je prijsje weet te winnen.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hoi Marianne,
    Het was leuk om met deze sketch te werken, bij deze staat mijn kaart erop.
    Proficiat dinsdag en een leuke dag gewenst.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Superleuke candy, mooi kaartje, zeker een gave bloem.
    Helaas heb ik van de week e.e.a. gemist, dus zie nu pas je candy, dit ga ik niet meer redden.
    Maar ik wens je heel veel inzendingen en alvast hartelijk gefeliciteerd meid en een fijne dag.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hoi Marianne kaart 58 is zojuist gelinkt aan je blog.
    Veel sterkte bij de keuze, of doe je het liever met je ogen dicht.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hallo Marianne,

    Mijn kaartje staat op nr. 24 gelinkt met een rood kruis...
    ik weet niet of dit een probleem is...de link werkt wel?

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ee heel gelukkige verjaardag en een spetterende dag vcoor jou

    Groetjes van Emma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hartelijk gefeliciteerd, vandaag ben je echt jarig. Geniet er van.
    Groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wel wel eindelijk is het dan zover, Marianne meis van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
    maak der een mooie dag van met al je dierbare om je heen.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Lang zal de leven, lang zal ze leven in de gloria!!!
    Lieve Marianne
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik wens je een hele fijne dag vandaag en nog heel veel gezonde en creatieve jaren toe.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne