woensdag 14 november 2012

Patroon naaimandje

Ik heb heel veel vragen gekregen voor het patroon van dit naaimandje.
Ik had er geen patroon van maar toch maar even op papier gezet voor jullie.
Het enige wat niet op papier staat zijn die kleine zijstukjes om de bovenbakjes op zij te schuiven en het hengsel.
Die kleine zijstukjes zijn ongeveer 7 cm lang en eerst een gat in het midden van die twee bovenbakjes maken en dan kan je hem op de goede plaats vast zetten op de middenlaag.
Het hengsel kan geheel naar eigen fantasie.
Ik hoop dat jullie er plezier mee hebben en ik zie ze wel langskomen.







12 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je dat helemaal hebt uitgetekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het patroon. Heb hem opgeslagen. Nu nog tijd om hem te maken.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf ! dank je wel voor het patroon, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief van je dat je dat patroontje met ons wil delen een ieder geval bedankt ga het zeker maken.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks dearest Marianne:))
    Big big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig! Ik ga em zeker een keer proberen te maken.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de foto's met uitleg Marianne. Super van je dat je het uitgetekend hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je het patroon voor ons heb gemaakt,
    En de uitleg erbiij helemaal geweldig.
    Ik ga hem zeker een keer maken.
    dank je wel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit met ons wilt delen Marianne. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Marianne!!! Bedankt voor het patroon.... super dat je dat wilt delen met ons!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb ik hieronder en hierboven weer veel moois emist. Vreemd genoeg kan ik alleen hier en bij de candy een commentaar geven. En dat joyful noel kaartje is echt mijn absolute favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk dat je de moeite hebt genomen om het patroon uit te tekenen, het is ook een hele mooie naaibox geworden!!!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne