zondag 31 maart 2013

Winnaar wedstrijd

Hallo lieve blogvriendinnen
Ik wil jullie om te beginnen een prettige paasdagen wensen.
Laten we hopen dat de sneeuw nu over is.
Ik ben er vandaag om de winnaar bekend te maken van de wedstrijd.
Het waren niet veel deelnemers, maar de keus was moeilijk dus daarom 
heb ik besloten om drie prijzen te geven.
Ik kan het zeker waarderen als mensen moeite doen voor een candy.

Ik zal nu de winnaars neerzetten:
De winnaar krijgt de mal en de tweede en derde prijs krijgen een Magnolia stempel.

Nummer 1 Jolanda

 Nummer 2 Inge

Nummer 3 Jolanda

Dus meiden als jullie je naam zien staan stuur mij dan even een email.
En even voor de Jolanda's, zet even je prijs er bij, anders stuur ik het misschien andersom weg.

En dan heb ik nog een paar digi's voor jullie het is tenslotte pasen.
Veel plezier daarmee.



Fijne dagen allemaal.
Groetjes Marianne



12 opmerkingen:

  1. Voor jou hele fijne Paasdagen Marianne en voor de prijswinnaar mijn hartelijke felicitaies! Leuk dat je dit soort challenges doet. En bedankt voor de leuke digi's!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten en Marianne bedankt voor deze leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd. En marianne bedankt voor de digi's
    Fijne paasdagen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie lees net dat ik eerste bent geworden en voor de andere dames ook jullie gefeliciteerd. Wat een geweldige digi,s heb je weer voor ons Marianne super dank je wel.

    Fijne pasen en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met je prijs, zijn supermooie kaarten, Marianne bedankt voor de digi"s...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames en Marianne weer heel erg bedankt voor de leuke digis's. Fijne paasdagen!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Marianne,
    iedereen die gewonnen heeft van harte gefeliciteerd!
    Bedankt Marianne voor de mooie digi's!
    Fijne paasdagen voor jou en je familie, groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd aan de winnaars. Het zijn inderdaad 3 hele mooie kaarten.
    Fijn weekend nog.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames, het zijn mooie kaartjes die jullie gemaakt hebben.
    Fijne paasdagen nog!!
    Gr San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd winnaars, het zijn alle drie prachtkaarten!! Morgen nog een fijne paasdag!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks voor de mooie digi's. Ook voor jou en de jouwe heel fijne paasdagen. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dames van harte gefeliciteerd met jullie prijs.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Marianne